661 666 555 •

Tak Działamy!

Osiągnięcie najwyższej pozycji wymaga ściśle określonych sposobów postępowania oraz precyzyjnie określonej strategii działania. Ponad 8-letnie doświadczenie pozwoliło nam wypracować schematy działania, dzięki którym możemy zwiększyć potencjał Twojej strony internetowej, poprawić jej pozycje oraz zwiększyć ilość odwiedzin i zapytań ofertowych.

Optymalizacja

Prace nad poprawą pozycji Twojej strony w wyszukiwarce rozpoczynamy od jej optymalizacji. Proces ten polega na dopasowaniu kodu strony do obowiązujących zaleceń Google dla Webmasterów.

Dzięki optymalizacji strona internetowa jest czytelniejsza nie tylko dla przeciętnego użytkownika sieci, ale również dla robotów Google, które indeksują Twoja witrynę. Pominięcie procesu optymalizacji negatywnie wpływa na końcowe efekty pozycjonowania, ponieważ bez niej nawet najskuteczniejsze działania promocyjne nie zapewnią odpowiednich efektów. Działaniom optymalizacyjnym podlega budowa serwisu oraz treści, które są na nim zamieszczone.

Optymalizacja klasyfikowana jest do etycznych metod wpływających na wskaźnik PageRank stron internetowych. Dzięki niej efekty pozycjonowania będą widoczne zarówno w krótkiej jak i długofalowej perspektywie.


Wśród kluczowych elementów podlegających optymalizacji wyróżniamy:

Long tail

W przypadku pozycjonowania wyłącznie pojedynczych fraz i słów kluczowych, zdobycie wysokiej pozycji wymaga sporej ilości pracy, czasu oraz stałej kontroli pozycji strony. Naszym Klientom doradzamy najkorzystniejsze słowa kluczowe, na które warto pozycjonować stronę oraz oferujemy osiągnięcie pierwszej pozycji wśród wyników wyszukiwania przy pomocy long tail, czyli fraz z tzw. długiego ogona.

Obecnie użytkownicy szukający w sieci danego produktu wpisują w wyszukiwarce bardzo precyzyjne zapytania. Dzięki zastosowaniu long tail, Twoja strona internetowa będzie docierać wyłącznie do tych internautów, którzy są zainteresowani dokładnie tym co im oferujesz.

Argumentów przemawiających za pozycjonowaniem metodą long tail jest wiele. Stosowanie długiego ogona przekłada się na szybkie i zadowalające efekty oraz kreuje ruch na stronie o bardzo wysokiej jakości. Metodę long tail stosujemy w szczególności do pozycjonowania sklepów internetowych oraz rozbudowanych serwisów, które posiadają sporą ilość podstron.

Użytkownicy, którzy trafili na stronę poprzez precyzyjne słowa kluczowe są z pewnością zainteresowani tematyką strony w związku z czym dłużej na niej pozostaną. Stosowanie rozbudowanych fraz ogranicza ryzyko obniżenia pozycji na skutek zmian w algorytmach Google, co pozwala uzyskać stabilną pozycję strony w wyszukiwarce.

Nasi Klienci