661 666 555 •

SEO Wiedza

Algorytmy

O tym jak ważna jest pierwsza pozycja w wynikach wyszukiwarki Google nie trzeba chyba nikomu mówić. Strony internetowe, których celem jest jak najwyższa pozycja, muszą inwestować w systematyczne dostosowywanie się do wytycznych wyszukiwarki. Jednak Google stale wprowadza do algorytmu swojego flagowego produktu wiele zmian. Szacuje się, że rocznie występuje około 500 zmian, które mają różny charakter i dotyczą elementów samej wyszukiwarki oraz sposobu oceny serwisów przez algorytm ustalający rankingi w wynikach wyszukiwania.

Aktualizacje, które powodują spore zmiany i mają znaczący wpływ na prezentowane pozycje uzyskują odrębne, specyficzne nazwy:

Algorytm nagradza wysokimi miejscami w rankingach wyszukiwania strony, które wyróżniają się wysoką jakością, natomiast degraduje te, których wartość informacyjna i strukturalna jest niska

Algorytm zwraca uwagę na strony, które posiadają nienaturalne linki, mające wyłącznie jeden cel: podnieść ranking danej strony w wyszukiwarce

To nowy algorytm Google, który próbuje zrozumieć kontekst zapytania i szczegółowo oszacować intencje użytkownika

Dowiedz się więcej!

img

Czy istnieje jedna, sprawdzona metoda na osiągnięcie TOP pozycji w Google przy założeniu, że wykorzystujemy do pozycjonowania najbardziej...

CZYTAJ WIĘCEJ

img

Optymalizacja to krótko mówiąc przyjęte standardy, jakie musi spełniać witryna, aby mogła osiągnąć wysoką pozycję w wyszukiwarce.

CZYTAJ WIĘCEJ

img

Czy technologia w jakiej została wykonana strona internetowa, ma wpływ na jej późniejsze pozycjonowanie?

CZYTAJ WIĘCEJ
img

Już za nieco ponad miesiąc, bo 21 kwietnia stanie się to o czym spekulowano już od dawna. Nadchodzi nowy, mobilny algorytm Google.

CZYTAJ WIĘCEJ

Nasi Klienci